Gratis levering   |   30 dages returret

kontakt@eyerim.dk

Vilkår og betingelser

Generelle oplysninger

www.eyerim.dk kan du kun bestille varer via vores website.

Virksomhedsoplysninger

eyerim - Fulfillment
Mlynske luhy 29
821 05, Bratislava
Slovakia

kontakt@eyerim.dk

Adresse for inkorporering:
Brezova 2055/12
052 01 Spiska Nova Ves
Slovakia
COMPANY ID: 47970006 VAT EU: DK12867360

Velkommen til vores hjemmeside.

Sådan handler du hos os

For at foretage et køb hos os, skal du igennem 5 trin:

  • Find den eller de varer du ønsker, og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.
  • Indtast dine personlige oplysninger.
  • Vælg forsendelses-/betalingsmåde.
  • Godkend vores handelsbetingelser.
  • Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet.
OBS: Vi opbevarer ikke en kopi af din ordrebekræftelse

Betaling

Hos www.eyerim.dk kan du betale med følgende betalingsmidler: Visakort, Masterkort, Maestrokort, AmericanExpress, Paypal og Bitcoin. Du har ingen selvrisiko, i tilfælde af at dit kort bliver misbrugt i en Internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Vi benytter SSL - teknologien i vores betalingssystem. Der er IKKE forbundet et kortgebyr ved brug af de forskellige betalingsmuligheder. Beløbet hæves først på dit kort, når varerne afsendes fra www.eyerim.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Levering

Alle forsendelser sker med GLS. Forsendelsen er altid gratis. Vi leverer til Bornholm og andre ikke-brofaste øer uden ekstra omkostninger. OBS: Vi leverer IKKE til Færøerne eller Grønland. Leveringstid er normalt 7-38 arbejdsdage. Grundet store efterspørgsel og evt. forsinkelser i produktionsprocesser hos producenterne kan leveringstid være længere.

Fortrydelsesret

Du har som forbruger 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis. Du skal inden 30 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives til kontakt@eyerim.dk ved at benytte standardfortrydelsesformularen. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan ikke fortryde dit køb ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette. Hvis du nægter modtagelse af varen ved eksempelvis ved at undlade at hente din vare i pakkeshoppen og varen bliver sendt retur til os, pålægger vi dig omkostningerne for returnering samt et administrationsgebyr.

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet du sender den retur. Vi anbefaler derfor at du sender varen altid sporbar, eksempelvis med track & trace nr. Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.

Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten: Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg såsom briller med styrkeglas.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug. Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du har benyttet ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

Eyerim - FHB Group
Mlynske luhy 29
821 05, Bratislava
Slovakia

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamationsret

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb. Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Du skal meddele din reklamation til kontakt@eyerim.dk og vedhæfte billeder som viser manglen tydeligt. Du bedes at beskrive problemet/manglen så detaljeret som muligt. Når varen skal, i aftale med vores kundeservice, ombyttes eller pengene skal refunderes skal du sende blanketten 'Refund agreement' samt kvittering for afsendelse til kontakt@eyerim.dk så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Du skal derfor udfylde blanketten 'Refund agreement' fuldstændig. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage.

Varen sendes til:

Eyerim - FHB Group
Mlynske luhy 29
821 05, Bratislava
Slovakia

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav. Hvis varen skal repareres skal du altid kontakte vores kundeservice før du får foretaget en evt. reparation.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til : kontakt@eyerim.dk Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til det relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsensvej 35
2500 Valby
forbrug

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - ec.europa.eu

Ophavsret

Tekst, billeder, grafik osv. er beskyttet efter loven om ophavsret. Overtrædelse kan medføre krav om erstatning, vederlag samt godtgørelse for udført arbejde.




Handelsbetingelserne er senest opdateret 25.09.2016