Gratis levering   |   30 dages returret

kontakt@eyerim.dk

Forsendelse & returnering

Hvad er leveringstiden?

Vi opbevarer alle de mest populære briller i et transitcenter for at sikre de altid kan afsendes indenfor 24 timer. Disse briller er nemme at genkende da de markeret med “Afsendes i morgen” på vores hjemmeside.

De resterende briller afsendes oftest indenfor 10 arbejdsdage. Forventet leveringstid for hvert par briller, oplyses på dets produktside.

Bemærk: For få kollektioner eller op til jul og andre sæson tider, kan leveringstiden godt være længere, men bare rolig - hvis leveringstiden forlænges, vil vi informere dig om dette, så du ikke bliver overrasket.

Er leveringen virkelig gratis? Leverer i også internationalt?

Ja. Hos eyerim tilbyder vi gratis levering lige til din hoveddør for alle vores briller. Der er gratis levering til alle EU-lande og Norge.

Hvis du ike bor i et EU land eller Norge, så send os en email på kontakt@eyerim.dk. Så prøver vi at finde den billigste leveringsløsning. I dette tilfælde vil du være ansvarlig for at dække alle told afgifter, eksempelvis moms.

Kan jeg følge min ordre?

Når din ordre er afsendt, vil du modtage en email bekræftelse på dette inklusiv et tracking nummer, så du kan holde et skarpt øje på din pakke.

Før din ordre er afsendt, kan du tjekke din ordre status ved at logge ind på din konto.

Hvilken leverings service bruger i?

Vi benytter os af GLS, vores internationale og pålidelig samarbejdspartner.

Er du ikke sikker på, at du er til at træffe på den forventede leveringsdag? Bare rolig, hvis der opstår problemer vil GLS kontakte dig og sørge for at din levering når frem til dig helt sikkert.

Er det muligt at returnere de briller jeg købte?

Det er det bestemt. Vi har en 30-dages returpolitik. Du shopper uden risiko.

Hvis dit køb ikke lever op til dine forventninger eller ikke passer til din ansigtsform, kan du sende det tilbage til os i op til 30 dage efter du har modtaget det.

Hvis du ønsker at bytte dit produkt til et andet lad os det vide. Desværre tilbyder vi ikke udskiftning i samme rækkefølge, men vi vil med glæde bestille et nyt produkt til dig. Det eneste, du skal gøre, er at placere en ny ordre på vores hjemmeside med det nye produkt. Når din retur er behandlet, vil vi indlede din refusion og sende din udskiftning til dig hurtigst muligt. Bemærk venligst, at den forventede leveringstid på hjemmesiden også gælder for udvekslingsordrer.

Hvis du ikke ønsker at bestille et andet produkt, begynder vores team at behandle din refusion straks efter returproduktet er returneret til os og kvalitetskontrolleret.

Venligst, se instruktioner og betingelser for at returnere et produkt til os i sektionen nedenunder.

Hvordan returnerer jeg et produkt?

Ligesom alt andet hos eyerim, er returnering super nemt og simpelt.

Alt du skal gøre, er at pakke dit produkt forsigtigt ind, ideelt i samme indpakning som du modtog produktet i, og sende det til os:

eyerim - FHB Group
Mlynske luhy 29
821 05 Bratislava
Slovakia

Venligst, kontakt os på kontakt@eyerim.dk og fortæl os grunden for din returnering, så vi kan lære af hændelsen og blive endnu bedre. Husk at oplys dit ordre nummer.

Hvert produkt er grundigt efterset når vi modtager det. Vi kan desværre ikke acceptere din returnering, hvis følgende forudsætninger ikke er overholdt:

  • Produktet skal være ubrugt og ikke være brugt
  • Produktet må ikke være beskadiget (glas og stel kan ikke have ridser eller vise tegn på brug og slid)
  • Produktet skal returneres i dets originale indpakning, bestående af kassen og alt det tilbehør du har modtaget
  • Alle mærker og producentens forseglinger skal være intakte
  • Indpakningen af produktet og leveringsmetoden du bruger, skal være sikker. eyerim har intet ansvar for produkter, der er beskadiget under returneringsprocessen. Du skal også sikre dig, at du har fået et bevis for forsendelsen.

Bemærk: Det er dit ansvar at betale for returneringen. Hvis du ønsker at returnere og bytte til et andet produkt, vil vi sende dig dit nye produkt helt gratis.

Bemærk: Vi er desværre ikke i stand til at refundere beløbet på dele som er skræddersyet til individuelle krav. For receptpligtige briller, som er bestilt med personlige krav til styrke i glasset, kan vi kun refundere beløbet for stellet.

Hvor lang tid går der før min refundering er tilbageført?

Når din retur er inspiceret og behandlet i vores lager, vil vi meddele dig via e-mail og indlede din fulde refusion - hele processen tager normalt op til 14 dage. Når din tilbagebetaling er påbegyndt, tager det 2-5 hverdage at se pengene på din bankkonto. Dette kan dog variere afhængigt af dit kreditkortselskab, kontotype og bankens politik.

Jeg har modtaget et forkert eller beskadiget produkt.

Vi er meget kede af, hvis dette sker for dig.

Vi gør vores bedste for at undgå sådan en situation. Alle produkter er grundigt efterset før de bliver afsendt. Uheldigvis, har eyerim ikke control over, hvad der sker under leveringen.

Du bedes tage et billede af det beskadiget produkt, og sende til til os på kontakt@eyerim.dk. Vi vil øjeblikkeligt sende dig et nyt produkt.

I mellemtiden, pak produktet forsigtigt ind, ideeilt set i den samme indpakning, som du har modtaget det i, ogsend det tilbage til os (se instruktionerne ovenover). Vi vill refundere dine leveringsomkostninger.