Gratis levering   |   30 dages returret
  • Ofte stillede spørgsmål
    • Ordreproblemer
    • Betaling, promoveringer og kuponer
    • Produkter, mærker og lager
    • Returneringer & tilbagebetalinger
    • Levering og forsendelse
    • Teknisk
  • LEVERING OG RETURNERING
    • Hvordan returnerer jeg
    • Spørgsmål
  • Kontakt
  • Ordreproblemer
  • Betaling, promoveringer og kuponer
  • Produkter, mærker og lager
  • Returneringer & tilbagebetalinger
  • Levering og forsendelse
  • Teknisk
  • Hvordan returnerer jeg
  • Spørgsmål

Sådan returneres en vare

Step 1 Indpak forsigtigt din vare, helst i samme emballage, som du har modtaget den. Bemærk venligst, at alle returnerede varer skal sendes i deres oprindelige tilstand som inkludere alt originale tilbehør, f.eks. renseklud, hardcase, ægthedscertifikat mv.
Step 2 Udfyld en returnota, og vedlæg den i din pakke. Det er meget vigtigt at vedlægge denne formular med din vare (r) i din pakke, så vi kan behandle din returnering, så snart den kommer til vores lager.
Do you need a new return note? Hent det her
Step 3 Når din forsendelse er pakket, skal du bare droppe den hos dit lokale postkontor eller kurerfirma og sende det tilbage til os på vores samlingssted i:

eyerim - Petra Ptackova Markmandsgade 4, 3.th, 2300 Copenhagen S Denmark
Bruger du en leveringsmetode, som kræver et kontaktnummer? Kontakt vores kundeserviceteam, som vil hjælpe dig i dette tilfælde.

*Emballage og leveringsmetode du bruger skal være sikkert. Vi accepterer ikke produkter, der er beskadiget eller tabt på vej tilbage til os på grund af dårlig emballage eller leveringsmetode.
Step 4 Giv det lidt tid. Det kan tage op til 10 arbejdsdage fra den dag du sender din returnering, for at blive leveret og behandlet i vores lager.

Step 5 Så snart vi har modtaget din returnering og tjekket den i vores lager, vil vi skrive dig en email for at informere dig.
Herefter vil din fulde refusion blive påbegynd. Bemærk, at det tager 2 til 5 hverdage, indtil pengene er synlige tilbage på din bankkonto afhængigt af din betalingsmetode, kontotype eller din banks politik.

Ordreproblemer

  • Hvordan kan jeg tjekke min ordrestatus?

    Anslået leveringstid for din ordre er altid i din ordrebekræftelses-e-mail, og den vises på arbejdsdage (weekender, eksklusive helligdage).

  • Jeg har ikke modtaget ordrebekræftelses-e-mail, er alt OK?

    Hvis du ikke kan finde din ordrebekræftelse i din indbakke, skal du følge nedenstående trin:

    • Sørg for at kontrollere afsnittet Spam eller Kampagner i din indbakke
    • Kontroller, om du har færdiggjort din ordre korrekt (succesfuld betaling)

    Hvis du stadig ikke kan finde din ordrebekræftelse, er der chance for, at du har stavet din e-mail-adresse forkert, eller din betaling ikke blev behandlet korrekt. Kontakt venligst vores kundeserviceteam, og giv så meget detaljer som muligt om problemet, og vi vil prøve at finde en løsning.

  • Kan jeg ændre min ordre, efter jeg har placeret den?

    Vi kan ikke foretage nogen ændringer, når du har placeret din ordre. Dette inkluderer ændring af varens farve / størrelse, leveringsmetode eller betalingsmetode.

    Du kan dog muligvis annullere din ordre og placere en ny i stedet, hvis den anden ikke er sendt til dig endnu.

    Hvis du vil annullere din ordre, bedes du kontakte vores kundeserviceteam med dit ordrenummer og fortælle grunden til din aflysning. Vi behandler din afbestillingsforespørgsel så hurtigt som muligt og sender dig en bekræftelse på din refusion.

  • Hvad skal jeg gøre, hvis min sporingskode ikke virker?

    Med nogle leveringsservices kan det tage 1 - 4 dage til at spore oplysninger, der skal aktiveres.

    Hvis dine sporingsoplysninger ikke er blevet opdateret inden for denne periode, eller hvis din pakke sidder fast, skal du kontakte vores kundeserviceteam, så vi kan hjælpe dig.

  • Kan jeg annullere min ordre, efter jeg har placeret den?

    Hvis din ordre endnu ikke er afsendt, bedes du kontakte vores kundeserviceteam med dit bestillingsnummer og fortælle årsagen til din annullering.

    Vi behandler din afbestillingsforespørgsel så hurtigt som muligt og sender dig en bekræftelse på din refusion (medmindre din valgte betalingsmetode er kontant ved levering). Hvis du annullerer din ordre, kan det tage op til 5 arbejdsdage for din bank eller kortudsteder at gøre dine midler tilgængelige for dig igen.

  • Kan jeg annullere min ordre, når den er afsendt til mig?

    Vi kan ikke annullere din ordre, når den er sendt til dig.

    Hvis du vil annullere din levering, anbefaler vi dig at kontakte leveringsselskabet, som vil levere din pakke til dig i dit land og bede dem omdirigere din pakke tilbage til afsenderen. Hvis de ikke behandler din anmodning i mellemtiden, kan du nægte pakken ved ankomsten, og den bliver automatisk returneret til os.

    Når vi modtager din nægtede pakke, kontakter vi dig og behandler din refusion, hvis du har betalt på forhånd.

  • Hvordan kan jeg annullere min ordre?

    Måden, hvordan du kan annullere din ordre afhænger af din nuværende ordrestatus.

    Hvis din ordre endnu ikke er afsendt, bedes du kontakte vores kundeserviceteam med dit ordrenummer og fortælle årsagen til din annullering. Vi behandler din afbestillingsforespørgsel så hurtigt som muligt og sender dig en bekræftelse på din refusion.

    Når din ordre er afsendt, kan vi ikke længere annullere den. Vi råder dig derfor til at komme i kontakt med leveringsselskabet, som vil levere din pakke til dig i dit land og bede dem omdirigere din pakke tilbage til afsenderen. Hvis de ikke behandler din anmodning i mellemtiden, kan du nægte pakken ved ankomsten, og den bliver automatisk returneret til os.

    Når vi modtager din nægtede pakke, kontakter vi dig og behandler din refusion, hvis du har betalt på forhånd.

  • Hvordan kan jeg komme i kontakt med dit kundeserviceteam?

    Vi tilstræber at gøre shopping med eyerim let og enkelt, men vi ved, at du måske har nogle spørgsmål, så vi har opbygget denne side.

    Forhåbentlig finder du svarene du leder efter. Men hvis du har brug for at kontakte os, er vi her for dig fra mandag til fredag hele året rundt. Hvis du vil kontakte os, skal du bare vælge en af kontaktmulighederne nedenfor, så hjælper vi dig.

    email address   kontakt@eyerim.dk

  • Jeg har modtaget en defekt eller beskadiget vare, hvad gør jeg?

    Vi beklager meget, hvis det nogensinde sker for dig. Vi gør vores bedste for at forhindre en sådan situation, og vi vil straks afhjælpe problemer med fejlbehæftede varer.

    Så snart du opdager en fejl, bedes du kontakte vores kundeserviceteam med:
    • dit bestillingsnummer
    • den fejlbehæftede vare's navn
    • en beskrivelse af fejlen, helst med billeder

    Når vi modtager dit beskadigede eller fejlbehæftede produkt, refunderer vi omkostningerne ved din forsendelsesudgift og sender dig en erstatningsprodukt så hurtigt som muligt.

  • Jeg har modtaget en forkert vare, hvad skal jeg gøre?

    Vi beklager meget, hvis det nogensinde sker for dig. Vi gør vores bedste for at forhindre en sådan situation, og vi vil straks afhjælpe problemer med fejlbehæftede varer.

    Kontakt venligst vores kundeserviceteam med dit ordrenummer og navnet på den forkerte vare.

    Vi kommer tilbage til dig med yderligere instruktioner og sender dig en erstatningsprodukt så hurtigt som muligt.

  • Vil du udstede en faktura med min ordre?

    Vi udsteder faktura med hver ordre.

    Din faktura er altid vedhæftet i din bekræftelses-email, når din ordre afsendes. Vi har også vedlagt en papirformular til din pakke.


  • Kan jeg handle som et firma og modtage en faktura?

    Denne måde at handle på er i øjeblikket ikke optimeret på vores hjemmeside, og du kan ikke vælge indstillingen "shop as company" ved checkud.

    For at handle som virksomhed, følg nedenstående trin:
    • Placer din ordre som normal kunde
    • Når du har modtaget din ordrebekræftelsesemail, skal du kontakte vores kundeserviceteam og bede dem om at ændre dine faktureringsoplysninger
    • Glem ikke at inkludere din fulde firmaadresse og momsnummer i e-mailen, så vi straks kan opdatere dine faktureringsoplysninger
    • Din faktura vil blive leveret til dig via e-mail eller i din pakke, når din ordre er leveret

  • Hvad hvis noget ikke er rigtigt på ordrefaktura?

    Hvis du har problemer med din faktura, som du har modtaget fra os, bedes du kontakte vores kundeserviceteam, som kan finde en løsning til dig.

  • Jeg har ikke modtaget min faktura, hvad skal jeg gøre?

    Din faktura mangles i pakken? Du skal ikke bekymre dig - du kan finde en eletronisk version af din faktura i din afsendelsesbekræftelses-email.

  • Jeg har annulleret min ordre - hvornår vil mine penge være tilgængelige igen?

    Når du afbestiller ordren, stilles midlerne til rådighed for dig igen. Når din tilbagebetaling er påbegyndt, tager det 2-5 hverdage at se pengene tilbage på din bankkonto. Dette kan imidlertid variere afhængigt af dit kreditkort, kontotype og din bankens politik.

  • Kan jeg få en refusion, hvis prisen er ændret siden jeg placerede min ordre?

    Som en onlinevirksomhed ændres priserne som følge af vores markedsaktivitet, lager og efterspørgsel fra kunder. I dette tilfælde vil vi ikke kunne refundere forskellen.

Spørgsmål

  • Er det muligt at returnere de briller, jeg har modtaget?

    Ja absolut. Takket være vores 30-dages returpolitik, handler du uden risiko.

    Hvis det produkt du bestilte ikke opfylder dine forventninger eller ikke passer til dit ansigt, kan du sende det tilbage til os inden for 30 dage efter modtagelsen.

    For at se vores returguide, klik her.

  • Hvordan returnerer jeg min ordre til dig?

    Ligesom alt på eyerim er returneringer meget let og enkelt. Alt du skal gøre er at omhyggeligt pakke din vare, helst i den samme emballage, du har modtaget den, og send det hele tilbage til vores samlingspunkt i Denmark.

    For at se vores fulde trinvise vejledning, klik her.

  • Hvad er din generelle tilbagesendelsespolitik?

    Hvis du ønsker at returnere en defekt eller forkert vare, skal du klikke her, så vi kan finde en løsning for dig. Hvis du har brug for en ny returnota, skal du klikke her.

    Ønsker du at returnere noget? Intet problem!
    • Du kan returnere en vare til refusion inden 30 dage efter modtagelsen af ​​din oprindelige ordre.
    • Hvis du vil have en anden størrelse eller farve, skal du returnere din uønskede vare og lægge en ny ordre.
    • Der er ingen grund til at fortælle os, at du sender noget tilbage, blot udfyld returnotatet og vedlægge det din pakke, som du sender tilbage.
    • Vi refunderer den pris, du har betalt for dit produkt, herunder nedsatte varer, til din oprindelige betalingsmetode.
    • Vi kan ikke refundere omkostningerne ved dele, der er skræddersyet efter individuelle krav. For receptpligtige briller bestilt med linser, kan vi kun refundere omkostningerne ved rammen.
    • Varerne er dit ansvar, indtil de når vores lager, så sørg for at de er pakket korrekt og ikke kan blive beskadiget undervejs!
    • Genstanden skal returneres i den originale emballage, der indeholder varen og alt det tilbehør, du har modtaget, og alle ægthedsmærker og producentens forseglinger skal stadig være fastgjort.
    • I det usandsynlige tilfælde, at en vare returneres til os i uhensigtsmæssig stand eller uden for 30-dages returpolitik, må vi muligvis sende den tilbage til dig.
    • Vi er ikke ansvarlige for eventuelle varer, der returneres til os ved en fejltagelse. Hvis du vil have disse returneret til dig, kan vi anmode om, at du dækker leveringskosten.
    • Afhængigt af mulighederne i dit land er du ansvarlig for omkostningerne ved returnering af varer.
    • Emballage og leveringsmetode, du bruger, skal være sikkert. Vi accepterer ikke ansvar for produkter, der er beskadiget eller tabt på vej tilbage til os. Vær venlig at få bevis for udstationering.

    For at se vores returguide, klik her.

  • Hvordan skal jeg udfylde returnotatet?

    Det er simpelt! Bare følg instruktionerne på noten, sørg for at du udfylder alt korrekt. Vi skal bruge disse detaljer til at behandle dit retur. Når det hele er udfyldt, læg notatet i din pakke med de varer, du sender tilbage.

    Her er en lille hjælp til hvordan det skal gøres:
    how to use discount voucher

  • Kan jeg returnere en vare og får en erstatningsprodukt i stedet for en refusion?

    Vi kan ikke tilbyde en erstatningsprodukt på returnerede varer, og alle returnerede varer bliver automatisk annulleret og refunderet.

    Hvis du ønsker at bestille en anden størrelse, farve eller en helt anden model, er alt du skal gøre at placere en ny ordre på vores hjemmeside.

  • Refunderes leveringsgebyrer, når jeg returnerer noget?

    Du skal bære omkostningerne ved at returnere produktet. Dine returomkostninger refunderes dog under visse omstændigheder, fx hvis du modtager forkert eller defekt produkt.

    Desværre er vi heller ikke i stand til at refundere omkostningerne ved dele, der er skræddersyet efter individuelle krav. For receptpligtige briller bestilt med personlige receptpligtige linser, kan vi kun refundere prisen af rammen.

  • Refunderes prisen på receptlinser?

    Desværre er vi heller ikke i stand til at refundere omkostningerne ved dele, der er skræddersyet efter individuelle krav. For receptpligtige briller bestilt med personlige receptpligtige linser, kan vi kun refundere prisen af rammen.

    Hvis du ønsker at beholde dine linser, sender vi din returnering til vores optiske lab for at fjerne dine receptlinser professionelt og sende den tilbage til dig. Vi anbefaler dog stærkt, at du ikke genbruger disse linser med andre rammer, da de er skræddersyet til den specifikke ramme og kan skade dit syn, når de bruges sammen med forskellige rammeformer og størrelser.

  • Har du allerede modtaget min returnering?

    Når din retur er modtaget og inspiceret af os, sender vi dig en email for at informere dig. Det kan tage op til 10 arbejdsdage fra den dag du sender det, for at din vare returnerer hos os.

    Sørg for, at du får bevis på fragt fra dit postkontor og holder det sikkert, indtil din retur er blevet behandlet, så du kan følge rejsen og holde øje med den, indtil den når os.

  • Jeg returnerede en vare, og det blev forkert refunderet.

    Vi er ked af det, hvis vi lavede en fejl. Kontakt venligst vores kundeserviceteam, så vi kan finde en løsning for dig.


    Vær dog opmærksom på, at vi ikke kan refundere receptpligtige linser.

  • Hvad sker der, hvis jeg har glemt at lægge mit returnotat i pakken?

    Har du glemt at vedlægge din returnote i din pakke? Bare rolig - vores returhold vil sandsynligvis identificere din ordre ved dit navn, så vi ved, at pakken er din.

    Når din ordre er blevet behandlet og inspiceret af os, sender vi dig en e-mail for at fortælle dig, at alt er ok, og du kan afvente din refusion i de kommende dage.

  • Hvor lang tid tager det at se refusionen på min konto?

    Vi er forpligtet til at indlede din refusion inden for 14 kalenderdage efter at du har trukket dig tilbage fra dit køb. Vi er imidlertid ikke forpligtet til at indlede din refusion, medmindre vi modtager dit retur eller bevis for udstationering.

    Når din tilbagebetaling er påbegyndt, tager det 2-5 hverdage at se pengene tilbage på din bankkonto. Dette kan imidlertid variere afhængigt af dit kreditkort, kontotype og din bankens politik.

  • I received faulty or damaged item, what should I do?

    We are very sorry if that ever happens to you. We do our best to prevent such a situation and we want to sort out any issues with faulty items straightaway.

    As soon as you discover the fault or damage, please contact our Customer Service team with:
    • your order number
    • faulty item's name
    • description of the fault with pictures displaying it

    Once we receive your damaged or faulty product, we will refund your shipping costs and send to you new replacement item or process the refund as quickly as we can.

  • Kan jeg returnere en vare personligt?

    I øjeblikket er vi ikke i stand til at behandle personlige returneringer. Følg venligst vores returguide og send din returnering tilbage til os via standard post eller et kurerfirma efter eget valg.

    Vi sender dig en e-mail, når vores returhold behandler din pakke og inspicerer din returnering.

  • Hvordan kan jeg anvende min 2 års garanti?

    For at vurdere, om fejlen er under garanti, bedes du give os billeder og en beskrivelse af fejlen ved kontakt@eyerim.dk, og vi vil komme i kontakt med yderligere instruktioner.

    Når din vare ankommer til os, sender vi den til producenten for garantikontrol. Bemærk venligst, at denne proces kan tage op til 30 dage.
     
    Hvis fejlen er dækket af garantien *, erstatter vi den med et fejlfrit vare og sender det gratis til dig. Hvis du ikke ønsker en udskiftning eller produktet ikke længere er tilgængeligt, vil vi indlede din fulde refusion. Bemærk venligst, at det kan ske at varen er ikke på lager lige nu, og det vil dermed tage længere tid, før vi sender dit erstatningsprodukt til dig.

    *Garantien dækker alle produktionsfejl uden undtagelse. Garantien dækker ikke skader på ramme eller linser forårsaget af almindelig daglig slitage (fx ridser) og skade som følge af produktmisbrug eller uheld.

  • Hvordan kan jeg få en ny returnota?

    Kan du ikke finde din returnotat? Bare rolig, du kan udskrive en ny her.

    Bare følg instruktionerne på noten, sørg for at du udfylder alt korrekt. Vi skal bruge disse detaljer til at behandle din returnering. Når det hele er udfyldt, skal du lægge din returnotat i din pakke med de varer, du sender tilbage.

Betaling, promoveringer og kuponer

  • Hvordan kan jeg betale for min ordre?

    Online betalinger med eyerim er lynhurtige, og vi tager din sikkerhed meget alvorligt, derfor er dine oplysninger sikre hos os. Alle transaktioner behandles via en krypteret betalings gateway, og vi bruger branchens førende sikkerheds- og svindelforebyggelsessystemer.

    Du kan bruge en af de betalingstyper, der er angivet nedenfor, til at betale for din bestilling:
      • Kreditkort/Debitkort
      • PayPal

  • Hvordan bruger jeg en rabatkode på din hjemmeside?

    Du skal indtaste koden nøjagtigt som den blev givet / annonceret til dig, uden mellemrum. Skriv eller kopier og indsæt koden i boksen 'Discount code' i din kurv 'som nedenfor:
    how to use discount voucher

    Når du har indtastet koden, skal du klikke på 'Anvend voucher' og det vil føje koden til din ordre. Når koden er blevet anvendt til din ordre, vil du se rabatets værdi, og det samlede beløb for din ordre ændres for at afspejle koden.
    how to use discount voucher

    Du skal indtaste rabatkoden, når du tjekker ud, da den ikke kan anvendes senere.

  • Hvorfor fungerer min rabatkode ikke?

    Hvis du opdager, at din rabatkode ikke virker, så tjek venligst nedenstående:
    • Du kan kun bruge én rabatkode pr. ordre.
    • Da vores rabatkoder varierer, gør vilkårene også, så sørg for at kontrollere, hvornår du modtager koder. Koder er tit kun gyldige for visse varer, og de fleste koder har en udløbsdato. Du skal kunne finde vilkårene på det samme sted, hvor du fandt koden, uanset om det er via en e-mail eller på vores hjemmeside.

    Hvis din rabatkode stadig ikke virker efter at have kontrolleret alt ovenfor, bedes du kontakte vores kundeserviceteam. Giv så meget detaljer som du kan om problemet, herunder skærmbillede af enhver fejlmeddelelse, du får, og hvad du har gjort indtil videre.

  • Kan jeg bruge min rabatkode igen, når jeg har annulleret eller returneret min ordre?

    Hvis du bruger en rabatkode og derefter annullerer eller returnerer din ordre af en eller anden grund, kan du anvende den samme rabatkode på din næste ordre, hvis:
    • Denne kuponkode er ikke udløbet endnu
    • Denne kupon er gyldig for det emne, du vælger

    Du kan ikke genudnytte kuponkoder, der kun gælder for 1. bestilling, eller kuponkoder, hvis brugsbetingelser ikke passer til dit produktvalg.

  • Jeg har ikke modtaget min velkomst rabatkode, efter jeg har tilmeldt mig dit nyhedsbrev.

    Har du tilmeldt dig vores nyhedsbrev? Du skal straks modtage din velkomstkuponkode.

    Hvis du ikke har modtaget din velkomstrabat, så tjek venligst nedenstående:
    • Kontroller dit 'Spam' -afsnit i din indbakke - måske har vores e-mail mistet sin vej.
    • Sørg for, at du ikke har stavet din e-mail-adresse forkert, da du tilmeldte dig. Den nemmeste måde at kontrollere er at tilmelde dig igen og vente, om din velkomstkupon ankommer.

    Hvis du stadig ikke kan finde din velkomstkuponkode, når du har kontrolleret alt ovenfor, bedes du kontakte vores kundeserviceteam, der giver så meget detaljer som muligt om problemet.

  • Kan jeg betale i flere rater på din hjemmeside?

    Denne betalingsmetode er desværre ikke tilgængelig på vores hjemmeside.

  • Kan jeg bruge mere end en rabatkode på min ordre?

    Brug en rabatkode på din ordre? Du kan kun bruge én pr. ordre.

    For mere information om, hvordan du bruger en rabatkode på vores hjemmeside, klik her.

  • Jeg har glemt at anvende en rabatkode ved kassen, hvad gør jeg?

    Du skal indtaste rabatkoden i din kurv under kassen, da den ikke kan anvendes senere.

    Hvis du stadig ønsker at anvende koden på din ordre, skal du annullere din ordre og placere en ny på hjemmesiden. For mere information om bestilling af afbestilling, klik her.

  • Hvor kan jeg få en rabatkode, der skal bruges på min ordre?

    Oh yeah! Vi ved, at vores kunder elsker gode tilbud og specialtilbud.

    Vi vil foreslå, at du tjekker hjemmesiden ofte, vi har tit rigtig gode langsigtede kampagner på bestemte mærker, receptlinser eller særlige kollektioner.

    Hvis det er en rabatkode, du er efter - sender vi rabatkoder til vores kunder i vores nyhedsbreve. Nogle gange vil du få vist en kode på vores Facebook eller banner på vores hjemmeside også. Og til giveaways, se vores Instagram - hold øje med øjnene!

  • Kan jeg foretage et momsfrit køb på din hjemmeside?

    På grund af vores generelle politik sælger vi kun direkte til offentligheden - derfor accepterer vi ikke momsfrit køb.

Sådan returneres en vare

Step 1 Indpak forsigtigt din vare, helst i samme emballage, som du har modtaget den. Bemærk venligst, at alle returnerede varer skal sendes i deres oprindelige tilstand som inkludere alt originale tilbehør, f.eks. renseklud, hardcase, ægthedscertifikat mv.
Step 2 Udfyld en returnota, og vedlæg den i din pakke. Det er meget vigtigt at vedlægge denne formular med din vare (r) i din pakke, så vi kan behandle din returnering, så snart den kommer til vores lager.
Do you need a new return note? Hent det her
Step 3 Når din forsendelse er pakket, skal du bare droppe den hos dit lokale postkontor eller kurerfirma og sende det tilbage til os på vores samlingssted i:

eyerim - Petra Ptackova Markmandsgade 4, 3.th, 2300 Copenhagen S Denmark
Bruger du en leveringsmetode, som kræver et kontaktnummer? Kontakt vores kundeserviceteam, som vil hjælpe dig i dette tilfælde.

*Emballage og leveringsmetode du bruger skal være sikkert. Vi accepterer ikke produkter, der er beskadiget eller tabt på vej tilbage til os på grund af dårlig emballage eller leveringsmetode.
Step 4 Giv det lidt tid. Det kan tage op til 10 arbejdsdage fra den dag du sender din returnering, for at blive leveret og behandlet i vores lager.

Step 5 Så snart vi har modtaget din returnering og tjekket den i vores lager, vil vi skrive dig en email for at informere dig.
Herefter vil din fulde refusion blive påbegynd. Bemærk, at det tager 2 til 5 hverdage, indtil pengene er synlige tilbage på din bankkonto afhængigt af din betalingsmetode, kontotype eller din banks politik.

KUNDESERVICE

Vores kundeoplevelsesagenter er her for dig hver dag. Vi læser alle meddelelser og svarer altid inden for 24 timer.

Retur adresse:

eyerim - Petra Ptackova
Markmandsgade 4, 3.th,
2300 Copenhagen S
Danmark

Virksomhedens juridiske adresse:

eyerim s.r.o
Brezová 2055/22
Spišská Nová Ves 
052 01, Slovensko

COMPAN|Y ID: 47 970006
VAT EU: DK12867360

Selskab registreret i
Handelsregisteret vedtages af
District Court Košice, sektion Sro,
indsættes 36601 / V.

Produkter, mærker og lager

  • Kan du give mig flere oplysninger om dine produkter?

    Vi forsøger at give dig så mange nyttige oplysninger som muligt om alle produkter, herunder:
    • Produktegenskaber
    • En detaljeret beskrivelse
    • Forskellige produktbilleder
    • Hvordan størrelsen fungerer

    Der er en sektion på hver produktside lige under billederne, hvor du kan finde detaljer om materialet, farve og størrelsesinformation, f.eks. Hvad er de nøjagtige dimensioner af rammerne.

    Der er også vores hurtige størrelse guide på hver produktside, som kan hjælpe dig med at finde ud af, hvilken størrelse der passer perfekt til dit ansigt.

  • Hvordan kan jeg søge efter et bestemt produkt eller brand på din hjemmeside?

    Ved du præcis, hvad du leder efter? Hvis det er tilfældet, skriv det ind i søgefeltet øverst på siden og klik på forstørrelsesglasset. Vores smarte søgefelt hjælper dig med at finde det så nemt!

    Du kan også søge efter produktkategori ved hjælp af fanerne øverst på denne side og kun se solbriller, receptbriller eller sportskollektion. Bare svæv over dem, og du kan vælge den type varer, du vil se på baseret på køn, mærke, rammeform, sportstype eller lagertilgængelighed.

    Vi har også en komplet liste over de mærker, vi tilbyder, som du kan gennemse for at se, om vi har din favorit. Chancerne er gode, da vi har over 80 mærker og tusindvis af solbriller, receptrammer og skibriller til rådighed!

    Fandt du hvad du vil? Tilføj det til din indkøbskurv, og når du er færdig med at handle, følg instruktionerne på skærmen for at afslutte din ordre.

  • Hvordan kan jeg bruge dit Magic mirror?

    Online shopping for briller vil ændre dit liv med vores virtuelle spejl. Du skal blot vælge dit foretrukne par solbriller eller briller, klikke på den Magic mirror i højre nederste hjørne af billedet, tænde dit webcam eller bare uploade et billede af dig.

    Desværre er ikke alle elementer tilgængelige for virtuel prøveversion i øjeblikket. For at se udvælgelsen af alle tilgængelige elementer til virtuelt spejl-forsøg, klik her.

  • Har du en butik, jeg kan besøge?

    Alt drejer sig om at handle på eyerim, så du finder os ikke i dit lokale indkøbscenter.

    Vi fokuserer vores indsats på at tilbyde ”alt under ét tag” - fra favoritter som Ray-Ban til uafhængige mærker, fra funktionelle sportsrammer til udsøgte designer stykker. Vi bringer dig hundredvis af nye varer og de seneste briller hver uge sammen med nyheder og tips via vores blog.

    Du behøver ikke bekymre dig om åbnings- og lukketid eller bestille en tid hos os - bare tjek vores hjemmeside fra dit hjem og handle.

    Vi tilbyder gratis fragt til alle EU-lande. Takket være vores 30-dages returpolitik, handler du uden risiko. Alle vores produkter er 100% autentiske og leveres med 2 års garanti.

  • Kan jeg få et produkt, der ikke er angivet på dit websted for øjeblikket?

    Vores tilbud opdateres løbende ud fra tilgængeligheden og lagerniveauet hos vores leverandører og tror på os, ingen varer glider gennem vores øjne. Dette betyder dog også, at mange ting forsvinder fra vores hjemmeside, især i højsæsonen, og erstattes af andre. Heldigvis arbejder vi direkte med markedsledere inden for briller, og vi bringer dig hundredvis af nye varer, bestseller og de seneste briller hver uge, så bliv hængende, hvis du stadig ikke har det perfekte par.

  • Ved du, om varen midlertidigt ikke er på lager igen?

    Vi har i øjeblikket ikke mulighed for at fortælle dig, om en midlertidigt utilgængelig vare er igen på lager. Efterhånden som samlingerne kommer og går, planlægges mange ting at blive produceret på et tidspunkt, og nye samlinger erstatter dem.

    Du kunne tænke dig noget lignende? Alt du skal gøre er at vælge en af de kategorier, du er interesseret i. For eksempel søg efter alle solbriller og brug derefter vores forskellige filtre på venstre side af vores katalogside. Baseret på objektivfarve, rammeform, materiale eller nogle specielle funktioner, kan du finde det, du ledte efter.

  • Er de briller, du sælger, autentiske?

    Ja uden den mindste tvivl.

    Alle produkter solgt på eyerim er 100% originale. Hver model leveres i sin originale emballage sammen med alt tilbehør. Hvis det fremgår af producenten, vil ægthedscertifikatet også blive indeholdt i pakken.

    eyerim er en officiel forhandler af Ray-Ban og alle andre mærker opført på vores hjemmeside. Vi arbejder direkte med markedsledere i brilleindustrien som Luxottica eller Safilo, der har produceret mærker som Ray-Ban, Oakley, Prada, Tommy Hilfiger, Michael Kors og mange flere i årtier i Italien. Find ud af mere.

    Desuden har vores team taget hånd om folks øjne over hele Europa i mere end 4 år nu og tilbyder designer solbriller og receptrammer af mere end 80 verdenskendte mærker, og det tror vi ikke ville være muligt, hvis vi byder på du falske produkter, ikke? Hos eyerim arbejder vi hårdt for at levere 100% tilfredshed og vi lover intet andet end kvalitet, høj standard og fremragende service til alle vores kunder.

  • Vil jeg modtage en hardcase og renseklud med mine briller?

    Hver vare, du køber på eyerim, leveres i den originale emballage sammen med alt tilbehør, som producenten leverer.

    Størstedelen af mærker og kollektionerne omfatter hardcase eller softcase og rengøringsdug i deres originale emballage. Imidlertid kan visse genstande omfatte en tekstilpose, som i grunden tjener som beskyttelsescover og renseklud på samme tid på grund af dets mikrofiber-natur.

    Vi kan heller ikke bestemme farven eller typen af den case, som dine briller leveres i. Dette er udelukkende bestemt af producenten.

  • Hvor kan jeg finde en liste over alle de mærker du tilbyder?

    Vi er stolte over at tilbyde designer solbriller, receptrammer og skibriller fra mere end 80 verdenskendte mærker. Du kan se en komplet liste over alle de mærker, vi har på lager, bare ved at klikke her.


  • Kan du fortælle mig, om du får en vare tilbage på lager?

    Vi har i øjeblikket ikke mulighed for at fortælle dig, hvornår en vare er tilbage på lager.

    Hurtig produktforsendelse er vigtig for os, og vi forsøger altid at holde de mest populære varer i vores lager for dig uanset hvad. Men hvis du ser en vare på vores hjemmeside, som er tilgængelig, men ikke på lager, vil vi selvfølgelig forsøge at sikre den hurtigste levering muligt. I dette tilfælde beregnes den forventede leveringstid altid på produktsiden lige ved siden af produktbilledet.

  • Hvor kan jeg finde din størrelse guide?

    Vi vil aldrig sende dig briller, der ikke passer ordentligt, så vi har vores hurtige størrelsesguider tilgængelige på alle produktsider. Bare klik på fanen 'Størrelser' under billedet og prøv vores størrelse trick med et kreditkort. Som vi altid nævner, er for størstedelen af mennesker M den rigtige størrelse. Det er sandsynligvis også den rigtige størrelse for dig.

    Der er også andre måder at sikre, at du vælger den rigtige størrelse:
    • Ved at kontrollere størrelsen på din nuværende ramme, du ejer
    • Måling af din nuværende ramme selv
    • Brug af vores kreditkorttrick
    • Prøv vores Magic mirror

    Vil du vide mere? Klik her.

  • Hvordan ved jeg, om brillerne passer mig?

    At kende kun et par grundlæggende regler ved at vælge det rigtige par, gør det både spændende og ubesværet.

    Vi tilbyder forskellige søgefiltre for at forbedre udvælgelsen, men den vigtigste faktor er, at kende formen af dit ansigt:

    Runde ansigter er som regel så brede, som de er høje med en afrundet kæbe linje og afrundede kindben. Kindene er fulde og bredere end panden. Vi anbefaler rektangulære rammer, ideelt med stærke linjer, for at synligt blødgøre dine kindben. Halvfeltrammer er et godt valg til visuelt at forøge dit ansigt.

    Kvadrede ansigter har kindben, pande og kæbe af samme bredde. Du bør prøve runde rammer, ovale rammer eller katteøje rammer, der blødgør kæben. Hvis du leder efter en rektangulær ramme, så sørg for at den har afrundede kanter.
    Hvis dit ansigt er længere end det er bredt (du har lange panden, høje kindben og afrundet kæbe linje), bør du prøve rammer med maksimal linsedækning. Oversize rammer er et godt valg for dig. Dette vil give illusionen af ​​ekstra ansigtsbredde og vil bidrage til at bryde op i ansigtets længde.
            
    Hjerteformede ansigter, også kendt som trekantede facetter, er præget af en bred pande og lille hage. Dit valg bør være kvadratiske rammer eller rektangulære rammer for at afbalancere dine ansigtsegenskaber. Runde og ovale rammer passer også til denne type ansigt.

    Ovale ansigter har kindben en smule bredere end panden og hagen, der ligner en ægs form. Oval ansigter anses for at være den perfekte form og burde være i stand til at bære de fleste rammer. Du er fri til at eksperimentere med forskellige former. Vigtig faktor er størrelsen.

  • Hvad skal jeg vide, hvis jeg ønsker at bestille receptpligtige briller online?

    Der er flere grundlæggende vilkår, du vil komme på tværs af vores hjemmeside, når du bestiller receptpligtige linser. Her er en kort beskrivelse af dem alle nedenfor:

    Sphere (SPH) står for receptkraft i dioptrene. Sphere angiver, hvor stor forstørrelsesstyrke dine linser skal give for at rette op på din vision.

    Cylinder (CYL) er den mængde objektivstyrke, der er nødvendig for at korrigere din astigmatisme. Astigmatisme er en tilstand, hvor dit hornhinde er uregelmæssigt formet og forårsager sløret syn. Hvis der ikke er angivet nogen cylinder effekt i din brilleforskrift, har du ingen astigmatisme, og du bør lade disse bokse være tomme, når du bestiller.

    Akse angiver graden og retningen af ​​din astigmatisme. Hvis der ikke er angivet nogen cylinder effekt i din brillerecept, har du ingen astigmatisme, og du bør lade disse bokse være tomme, når du bestiller.

    Pupillær afstand (PD) er afstanden mellem elevernes centre, vist i milimeter. Pupillær afstand bruges til at justere linserne over centrum af dine elever for perfekt klarhed. Har du problemer med at finde din PD-værdi på din brilleopsætning? Brug vores PD linjal.


    Hvis noget ikke er klart for dig, bedes du kontakte vores kundeserviceteam ved hjælp af en af ​​nedenstående kontaktmuligheder, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

  • Kommer brillerne med en garanti?

    Ja. på eyerim tilbyder vi vores egen 2 års garantiperiode for alle produkter.

    Hver producent definerer garantien på en anden måde. Nogle mærker er dækket i blot 6 måneder, mens andre i op til 24. Der er tusindvis af forskellige betingelser, definitioner og geografiske begrænsninger. I eyerim tilbyder vi vores egen 2 års garantiperiode.

    Garantien dækker alle produktionsfejl * uden undtagelse. Garantien dækker ikke skader på ramme eller linser forårsaget af almindelig daglig slitage (fx ridser) og skade som følge af produktmisbrug eller uheld.

    * Fabriksfejl er mangler som følge af fremstillingsprocessen og manglende overensstemmelse med producentens standarder for det pågældende produkt (defekte hængsler, misfarvning osv.). Produktionsfejl omfatter ikke konstruktionsfejl, som kan henføres til produktdesignet frem for fremstillingsprocessen.

  • Tilbyder du en engrosrabat til køb af varer?

    Da vi er en eksklusiv onlineforhandler og officiel forhandler af alle mærker på www.eyerim.dk, sælger vi direkte til offentligheden - vi tilbyder derfor ikke engros.

  • Kan du tilbyde reservedele som templer eller linser på din hjemmeside?

    Alle solbriller, receptbriller eller skibriller, hvis originale emballage indeholder reservedele, leveres til dig med alle annoncerede tilbehør.

    På øreim sælger vi dog ikke reservedele, såsom templer, linser eller næsepuder som et særskilt produkt.

  • Hvornår starter min garantiperiode?

    Dette varierer afhængigt af din betalingsmetode.

    Hvis betalingsmetode du valgte i din checkout, inkluderer enhver form for forudbetalingsmetode (kreditkort / betalingskort, Paypal osv.), Starter garantiperioden, når du placerer din ordre.

Returneringer & tilbagebetalinger

  • Er det muligt at returnere de briller, jeg har modtaget?

    Ja absolut. Takket være vores 30-dages returpolitik, handler du uden risiko.

    Hvis det produkt du bestilte ikke opfylder dine forventninger eller ikke passer til dit ansigt, kan du sende det tilbage til os inden for 30 dage efter modtagelsen.

    For at se vores returguide, klik her.

  • Hvordan returnerer jeg min ordre til dig?

    Ligesom alt på eyerim er returneringer meget let og enkelt. Alt du skal gøre er at omhyggeligt pakke din vare, helst i den samme emballage, du har modtaget den, og send det hele tilbage til vores samlingspunkt i Denmark.

    For at se vores fulde trinvise vejledning, klik her.

  • Hvad er din generelle tilbagesendelsespolitik?

    Hvis du ønsker at returnere en defekt eller forkert vare, skal du klikke her, så vi kan finde en løsning for dig. Hvis du har brug for en ny returnota, skal du klikke her.

    Ønsker du at returnere noget? Intet problem!
    • Du kan returnere en vare til refusion inden 30 dage efter modtagelsen af ​​din oprindelige ordre.
    • Hvis du vil have en anden størrelse eller farve, skal du returnere din uønskede vare og lægge en ny ordre.
    • Der er ingen grund til at fortælle os, at du sender noget tilbage, blot udfyld returnotatet og vedlægge det din pakke, som du sender tilbage.
    • Vi refunderer den pris, du har betalt for dit produkt, herunder nedsatte varer, til din oprindelige betalingsmetode.
    • Vi kan ikke refundere omkostningerne ved dele, der er skræddersyet efter individuelle krav. For receptpligtige briller bestilt med linser, kan vi kun refundere omkostningerne ved rammen.
    • Varerne er dit ansvar, indtil de når vores lager, så sørg for at de er pakket korrekt og ikke kan blive beskadiget undervejs!
    • Genstanden skal returneres i den originale emballage, der indeholder varen og alt det tilbehør, du har modtaget, og alle ægthedsmærker og producentens forseglinger skal stadig være fastgjort.
    • I det usandsynlige tilfælde, at en vare returneres til os i uhensigtsmæssig stand eller uden for 30-dages returpolitik, må vi muligvis sende den tilbage til dig.
    • Vi er ikke ansvarlige for eventuelle varer, der returneres til os ved en fejltagelse. Hvis du vil have disse returneret til dig, kan vi anmode om, at du dækker leveringskosten.
    • Afhængigt af mulighederne i dit land er du ansvarlig for omkostningerne ved returnering af varer.
    • Emballage og leveringsmetode, du bruger, skal være sikkert. Vi accepterer ikke ansvar for produkter, der er beskadiget eller tabt på vej tilbage til os. Vær venlig at få bevis for udstationering.

    For at se vores returguide, klik her.

  • Hvordan skal jeg udfylde returnotatet?

    Det er simpelt! Bare følg instruktionerne på noten, sørg for at du udfylder alt korrekt. Vi skal bruge disse detaljer til at behandle dit retur. Når det hele er udfyldt, læg notatet i din pakke med de varer, du sender tilbage.

    Her er en lille hjælp til hvordan det skal gøres:
    how to use discount voucher

  • Kan jeg returnere en vare og får en erstatningsprodukt i stedet for en refusion?

    Vi kan ikke tilbyde en erstatningsprodukt på returnerede varer, og alle returnerede varer bliver automatisk annulleret og refunderet.

    Hvis du ønsker at bestille en anden størrelse, farve eller en helt anden model, er alt du skal gøre at placere en ny ordre på vores hjemmeside.

  • Refunderes leveringsgebyrer, når jeg returnerer noget?

    Du skal bære omkostningerne ved at returnere produktet. Dine returomkostninger refunderes dog under visse omstændigheder, fx hvis du modtager forkert eller defekt produkt.

    Desværre er vi heller ikke i stand til at refundere omkostningerne ved dele, der er skræddersyet efter individuelle krav. For receptpligtige briller bestilt med personlige receptpligtige linser, kan vi kun refundere prisen af rammen.

  • Refunderes prisen på receptlinser?

    Desværre er vi heller ikke i stand til at refundere omkostningerne ved dele, der er skræddersyet efter individuelle krav. For receptpligtige briller bestilt med personlige receptpligtige linser, kan vi kun refundere prisen af rammen.

    Hvis du ønsker at beholde dine linser, sender vi din returnering til vores optiske lab for at fjerne dine receptlinser professionelt og sende den tilbage til dig. Vi anbefaler dog stærkt, at du ikke genbruger disse linser med andre rammer, da de er skræddersyet til den specifikke ramme og kan skade dit syn, når de bruges sammen med forskellige rammeformer og størrelser.

  • Har du allerede modtaget min returnering?

    Når din retur er modtaget og inspiceret af os, sender vi dig en email for at informere dig. Det kan tage op til 10 arbejdsdage fra den dag du sender det, for at din vare returnerer hos os.

    Sørg for, at du får bevis på fragt fra dit postkontor og holder det sikkert, indtil din retur er blevet behandlet, så du kan følge rejsen og holde øje med den, indtil den når os.

  • Jeg returnerede en vare, og det blev forkert refunderet.

    Vi er ked af det, hvis vi lavede en fejl. Kontakt venligst vores kundeserviceteam, så vi kan finde en løsning for dig.


    Vær dog opmærksom på, at vi ikke kan refundere receptpligtige linser.

  • Hvad sker der, hvis jeg har glemt at lægge mit returnotat i pakken?

    Har du glemt at vedlægge din returnote i din pakke? Bare rolig - vores returhold vil sandsynligvis identificere din ordre ved dit navn, så vi ved, at pakken er din.

    Når din ordre er blevet behandlet og inspiceret af os, sender vi dig en e-mail for at fortælle dig, at alt er ok, og du kan afvente din refusion i de kommende dage.

  • Hvor lang tid tager det at se refusionen på min konto?

    Vi er forpligtet til at indlede din refusion inden for 14 kalenderdage efter at du har trukket dig tilbage fra dit køb. Vi er imidlertid ikke forpligtet til at indlede din refusion, medmindre vi modtager dit retur eller bevis for udstationering.

    Når din tilbagebetaling er påbegyndt, tager det 2-5 hverdage at se pengene tilbage på din bankkonto. Dette kan imidlertid variere afhængigt af dit kreditkort, kontotype og din bankens politik.

  • I received faulty or damaged item, what should I do?

    We are very sorry if that ever happens to you. We do our best to prevent such a situation and we want to sort out any issues with faulty items straightaway.

    As soon as you discover the fault or damage, please contact our Customer Service team with:
    • your order number
    • faulty item's name
    • description of the fault with pictures displaying it

    Once we receive your damaged or faulty product, we will refund your shipping costs and send to you new replacement item or process the refund as quickly as we can.

  • Kan jeg returnere en vare personligt?

    I øjeblikket er vi ikke i stand til at behandle personlige returneringer. Følg venligst vores returguide og send din returnering tilbage til os via standard post eller et kurerfirma efter eget valg.

    Vi sender dig en e-mail, når vores returhold behandler din pakke og inspicerer din returnering.

  • Hvordan kan jeg anvende min 2 års garanti?

    For at vurdere, om fejlen er under garanti, bedes du give os billeder og en beskrivelse af fejlen ved kontakt@eyerim.dk, og vi vil komme i kontakt med yderligere instruktioner.

    Når din vare ankommer til os, sender vi den til producenten for garantikontrol. Bemærk venligst, at denne proces kan tage op til 30 dage.
     
    Hvis fejlen er dækket af garantien *, erstatter vi den med et fejlfrit vare og sender det gratis til dig. Hvis du ikke ønsker en udskiftning eller produktet ikke længere er tilgængeligt, vil vi indlede din fulde refusion. Bemærk venligst, at det kan ske at varen er ikke på lager lige nu, og det vil dermed tage længere tid, før vi sender dit erstatningsprodukt til dig.

    *Garantien dækker alle produktionsfejl uden undtagelse. Garantien dækker ikke skader på ramme eller linser forårsaget af almindelig daglig slitage (fx ridser) og skade som følge af produktmisbrug eller uheld.

  • Hvordan kan jeg få en ny returnota?

    Kan du ikke finde din returnotat? Bare rolig, du kan udskrive en ny her.

    Bare følg instruktionerne på noten, sørg for at du udfylder alt korrekt. Vi skal bruge disse detaljer til at behandle din returnering. Når det hele er udfyldt, skal du lægge din returnotat i din pakke med de varer, du sender tilbage.

Levering og forsendelse

  • Hvad er leveringstidspunktet?

    Vi har alle de mest populære varer direkte i vores lager for at sikre, at de altid kan sendes til dig. Disse produkter er let genkendelige på hjemmesiden - de er mærket med "på lager" -stemplet og vi sender dem inden for 24 timer.

    Resten er tilgængelig, men ikke i vores lager og vi sender dem normalt inden for 11 arbejdsdage. Anslået leveringstid for hvert produkt nævnes på den tilsvarende produktside.

  • Kan jeg spore leveringen af min ordre?

    Ja selvfølgelig! Vi har internationale leveringspartnere i hele Europa, og din ordre bliver altid sendt til dig ved hjælp af en sporbar service.

    Når din ordre er afsendt fra vores lager, vil du modtage en forsendelsesbekræftelses-email sammen med en sporingskode, som du kan bruge til at holde øje med din pakke. Du skal blot klikke på dit sporingslink på denne email for at se de opdaterede sporingsoplysninger.

  • Hvad skal jeg gøre, hvis min sporingskode ikke virker?

    Med nogle leveringsservices kan det tage 1 - 4 dage til at spore oplysninger, der skal aktiveres.

    Hvis dine sporingsoplysninger ikke er blevet opdateret inden for denne periode, eller hvis din pakke sidder fast, skal du kontakte vores kundeserviceteam, så vi kan hjælpe dig.

  • Er fragt virkelig gratis?

    Ja. eyerim tilbyder gratis levering lige til døren på alle produkter. Forsendelsen er helt gratis til alle EU-lande.

    Du skal dog være opmærksom på, at duselv skal betale for at returnere produktet.

  • Hvilken shipping service bruger du?

    Vi har pålidelige internationale leveringspartnere i hele Europa, og din ordre bliver altid sendt til dig ved hjælp af en sporbar service og selvfølgelig gratis.

    Leveringstjenesten kan variere afhængigt af din betalingsmetode eller indkøbsland, og det er altid informeret om når du checker ud. I Denmark leverer vi i øjeblikket via: GLS

  • Kan jeg få min pakke omdirigeret til en anden adresse?

    På grund af vores generelle vilkår er vi kun i stand til at ændre din leveringsadresse, medmindre din ordre endnu ikke er afsendt. Hvis du ønsker at opdatere din leveringsadresse eller kontaktoplysninger på dette tidspunkt, bedes du kontakte vores kundeserviceteam og fortælle din nye leveringsadresse.

    Hvis din ordre allerede er afsendt, kan vi ikke længere garantere nogen ændringer, og vi anbefaler dig, at komme i kontakt med leveringsselskabet, som leverer din pakke til dig i dit land og bede dem omdirigere din pakke til den ønskede adresse.

    De fleste leverer under normal forretningstid og kan kræve en underskrift ved modtagelse, så vi foreslår, at din ordre bliver leveret til en adresse, hvor nogen vil være til rådighed for at modtage den.

  • Hvad sker der, hvis jeg ikke er der, når min ordre ankommer?

    De fleste leveringsselskaber ringer til dig eller efterlader en SMS med forventet ankomsttidspunkt. Hvis du ikke er der, når din pakke ankommer, kan du som regel omarrangere leveringsdato og tid eller afhente din pakke på nærmeste pakkeshop.

    Leveringspolitik varierer fra transportør til transportør og land til land, derfor anbefaler vi, at du følger de instruktioner, du måtte modtage fra vores leveringspartner med hensyn til leveringsændringer.

  • Kan jeg vælge en bestemt tid eller dag til min levering?

    Det er ikke muligt at give en præcis tid og dato for, hvornår din ordre vil blive leveret til dig. Du er informeret om den forventede leveringstid for din ordre ved kassen og i din ordrebekræftelses-email.

    Men hvis du har brug for at udsætte forsendelsen af en eller anden grund, og din ordre endnu ikke er afsendt, bedes du kontakte vores kundeserviceteam og fortælle den dato, hvor du ønsker, at din pakke vil blive sendt til dig.

    Når din ordre er afsendt fra vores lager, vil du modtage en forsendelsesbekræftelses-email sammen med en sporingskode, som du kan bruge til at holde øje med din pakke. Du skal blot klikke på dit sporingslink på denne email for at se de opdaterede sporingsoplysninger.

  • Kan jeg få min ordre leveret til min arbejdsadresse?

    Vi kan levere til både din boligadresse eller dit ansættelsessted. De fleste leveringsselskaber leverer under normal arbejdstid og kan kræve en underskrift ved modtagelse, så vi foreslår, at din ordre leveres til en adresse, hvor nogen kan modtage den.

  • Hvad sker der, hvis jeg ikke henter min pakke?

    De fleste leveringsselskaber ringer til dig eller efterlader en SMS med forventet ankomsttidspunkt. Hvis du ikke er der, når din pakke ankommer, kan du som regel omarrangere leveringsdato og tid eller afhente din pakke på nærmeste pakkeshop.

    Hvis du ikke klarer at samle eller afhente din pakke inden for den krævede tid, bliver den automatisk sendt tilbage til vores lager. Når den kommer til os, vil vi komme i kontakt med dig og omfordele din ordre, hvis du stadig er interesseret i den.

    Bemærk venligst, at vi kun kan omkaste din pakke én gang, og din ordre annulleres automatisk efter det andet mislykkede forsendelsesforsøg.

Teknisk

  • Hvordan kan jeg tilmelde mig for at modtage dit nyhedsbrev?

    Hvis du beslutter dig for at tilmelde dig vores nyhedsbrev, er der ingen chance for, at du mister nogen nyheder eller vores seneste aftale.

    Den nemmeste måde at tilmelde sig på er, at gå til bunden af vores "hjemmeside", udfyld din e-mail-adresse, og det er det - du har officielt abonneret vores nyhedsbrev. Desuden får du en velkomstrabat.

  • Jeg har problemer med at logge ind på min konto

    Hvis du kommer til vores login-side, og du modtager en besked, der siger, at din e-mail-adresse / adgangskode er ugyldig, skal du følge nedenstående trin:

    • Sørg for, at din konto er blevet oprettet succesfuldt, da du forsøgte at registrere for første gang - du skulle have modtaget en 'Velkommen til eyerim' e-mail fra os. Hvis du ikke har modtaget denne email, kan det betyde, at du har stavet din e-mail-adresse forkert under registreringen, og din konto er ikke blevet oprettet korrekt.
    • Bemærk, at du ikke opretter en konto, når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, og at det kræver en separat registrering.
    • Dobbeltjek om du bruger den samme e-mail-adresse og adgangskode, du har registreret dig med.
    • Hvis du ikke kan huske dit kodeord, klik på 'Glemt dit kodeord?' link på login siden. Indtast venligst din e-mail-adresse, og vi sender dig en e-mail med et link, der giver dig mulighed for at nulstille din adgangskode og oprette en ny til din konto.
    • Hvis du stadig ikke kan logge ind, skal du kontakte vores kundeserviceteam og give så meget detaljer som muligt om problemet, herunder skærmbillede af en fejlmeddelelse, du får, og hvad du har gjort indtil videre for at forsøge at løse det.

  • Skal jeg oprette en konto for at handle med dig?

    Nej, det gør du ikke.

    Du modtager altid ordreopdateringer fra os via e-mail. Men hvis du registrerer dig, bliver dine næste køb hurtigere og lettere. Du kan ændre og redigere dine adresser når som helst, kontrollere dine tidligere ordrer, opdater dine kontooplysninger og spare tid under check-ud hver gang du kommer tilbage.

    Bemærk venligst, at eventuelle ændringer i dine kontooplysninger ikke afspejler din nuværende ordre, f.e. Hvis du opdaterer din leveringsadresse, gælder den kun for din næste bestilling.

  • Hvordan kan jeg afmelde mig fra dine e-mails / nyhedsbreve?

    Hvis du ikke længere ønsker at abonnere på vores nyhedsbreve, kan du afmelde dig ved blot at klikke på linket "Afmeld" i et af vores nyhedsbreve, du har modtaget for nylig.

    Hvis du skifter mening senere og vil abonnere igen, kan du abonnere på samme måde som du gjorde for første gang. Du modtager dog ikke en anden velkomstrabatkode.

  • Jeg har glemt mit kodeord, hvordan nulstiller jeg det?

    Hvis du har glemt dit kodeord, er det virkelig nemt at komme tilbage til din konto.

    Gå over til vores log ind side ved at klikke her eller det kan findes i højre hjørne af skærmen. Klik på 'Glemt dit kodeord?' link og indtast din email-adresse. Derefter modtager du en email med et link for at nulstille dit kodeord.

  • Jeg har problemer med at betale på din hjemmeside, hvad skal jeg gøre?

    Vi beklager, hvis du har problemer med betaling under din check-ud.

    Sørg altid for, at alle oplysninger, der kræves i betalingstrinnet, er korrekte, f.eks. kortnummer, navn, e-mail-adresse osv. Hvis du stadig har problemer med en bestemt betalingsmetode, er det den nemmeste måde at afslut dit køb ved at skifte til en anden fra listen, hvis det er muligt.

    Hvis du stadig ikke kan betale, skal du kontakte vores kundeserviceteam og give så meget detaljer som muligt om problemet, herunder skærmbilleder af en fejlmeddelelse, du får, og hvad du har gjort indtil videre.

  • Jeg har ikke modtaget ordrebekræftelse email, er alt OK?

    Hvis du ikke kan finde din ordrebekræftelse i din indbakke, skal du følge nedenstående trin:

    • Sørg for at kontrollere afsnittet Spam eller Kampagner i din indbakke
    • Kontrollér, om du har foretaget din bestilling korrekt (succesfuld betaling)

    Hvis du stadig ikke kan finde din ordrebekræftelse, er der chancen for, at du har stavet din e-mail-adresse forkert, eller din betaling ikke blev behandlet korrekt. Kontakt venligst vores kundeserviceteam, og beskrive dit problem bedst muligt, og vi vil forsøge at finde en løsning for dig.

  • Ordreproblemer
  • Betaling, promoveringer og kuponer
  • Produkter, mærker og lager
  • Returneringer & tilbagebetalinger
  • Levering og forsendelse
  • Teknisk
  • Hvordan returnerer jeg
  • Spørgsmål